søndag 13. juni 2010

Blommor


Zita lukter på blomstene!



Plutselig stod disse i full blomst under kjøkken vinduet! Nydelig!!



Disse blå gærningene hadde vi mye av i vår! Dumt at de forsvant litt i ugresset. Skuddene til høyre blomster opp til vakre røde tulipaner.



Disse liljene har jeg også bak huset, men de har ikke begynt å blomstre enda. Jeg lurer på om jeg kan plante de om, for det har kommet så utrolig mange bak, og det er fullt av ugress i!



Jeg har tre rhododendron busker og de er nyyydelige! Skal legge ut ett bilde av den flotteste i morgen! Tror det lønnte seg at jeg knep av alle de visne knoppene i våres!



Denne stakkars buskeveksten var utrolig grønn og fin da vi flyttet hit, helt til Albert valgte den som hagens pissoar! :/



Han prøvde også å tisse på liljene, men da fikk han streng beskjed om at han skulle holde seg unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar